lg 1 - تعمیرات لوازم خانگی ال جی – LG
lg history - تعمیرات لوازم خانگی ال جی – LG

تاریخچه لوازم خانگی ال جی – LG

در سال ۱۹۵۸ شخصی به نام Koo In-Hwoi  شرکت ال جی را تاسیس نمود. و روز به روز با عرضه محصولات فوق العاده با کیفیت و متنوع، این شرکت قوی تر و موفق تر شد. و کاربران فراوانی را جذب کرده است . در حال حاضر شرکت Lucky Goldstar  (LG) یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی و محصولات دیجیتال و هوشمند می باشد که نوآوری های بی نظیری را در این زمینه ارائه داده و باعث شده که محصولات این برند از فناوری های خاصی برخوردار باشند.

یک از بخشهای مهم و قابل توجه و سود آورشرکت ال جی ، بخش تولید لوازم خانگی می باشد که محصولاتی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز، مایکروویو، فر توکار، انواع کولرهای گازی ،کمپرسور و موتورهای الکتریکی را تولید و عرضه خواهد کرد. شرکت ال جی در همین راستا انواع یخچال های ساید بای ساید و یخچال فریزر، یخچال دوقلو، یخچال های ماشینی و کوچک، جاروبرقی، اتو، تلویزیون با کیفیت های متنوع و ابعاد مختلف و سینما خانگی و ساندبار ، گوشی موبایل و … را تولید و روانه ی بازار می کند.

شعار شرکت ال جی

شعار معروف شرکت ال جی Life’s Good می باشد ومصرف کنندگان با استفاده از محصولات این برند زندگی خوب را تجربه خواهند کرد که بر طبق اصل همین شعار محصولات با کیفیت عالی تولید می شوند و همین امر باعث شده که بقیه برندها هم برای رقابت با ال جی سعی در ارائه محصولات با کیفیت بهتری را در دستور کار خود قرار دهند.

دفتر خدمات مرکزی البرز (ایران آرکا سرویس)

تعمیرکاران آرکا سرویس همگی بر لوازم خانگی ال جی و قطعات و نحوه کارکرد دستگاه ها تسلط کامل را دارند و تمامی عیب ها و ایرادات احتمالی دستگاه های ال جی را می شناسند و سریعا عیب دستگاه را برطرف می کنند

با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و هزینه های بالای قطعات، تیم ایران آرکا سرویس تلاش می کند در صورت خرابی یک قطعه به جای تعوض قطعات تا آنجا که ممکن است آن را تعمیر نموده تا بدین وسیله در هزینه ها صرفه جویی شود .

service iranarka lg - تعمیرات لوازم خانگی ال جی – LG

چرا تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج آرکا سرویس؟

در صورتی که از لوازم خانگی ال جی استفاده میکنید و دچار ایراد شده است تنها با یک تماس با خدمات مرکزی البرز ( آرکا سرویس ) و یا مراجعه به سایت ما، در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را رفع خواهیم کرد. خدمات مرکزی البرز (آرکا سرویس ال جی )، نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی ال جی، با افتخار در خدمت شهروندان عزیز استان البرز و حومه  می باشد ما در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

به محض تماس با مرکز پشتیبانی تیم آرکا سرویس متخصصان ما در کوتاه زمان ممکن به محل شما اعزام خواهند شد. برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز خدمات تعمیرات در محل مشتری و توسط متخصصان دوره دیده و کاملا حرفه ای تیم آرکا سرویس انجام خواهد شد. تکنسینهای آرکا سرویس البرز تمام سعی وتلاش خود را می نمایند تا در صورت امکان با تعمیر قطعات دستگاه مشکل دستگاه را حل نمایند و در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد تنها از قطعات اورجینال و اصلی شرکت ال جی استفاده خواهند کردهیم کرد.

چرا خدمات مرکزی البرز ( ایران آرکا سرویس )؟

تکنسین های ما تمام تلاش خود را انجام می دهند که تا جایی که ممکن است عیب دستگاه در محل برطرف شود و درصورتی که نیاز باشد که دستگاه شما به محل کارگاه آرکا سرویس حمل شود می توانید از تمام مراحل کار اطلاعات کسب نمایید.

هزینه های خدماتی و تعمیراتی آرکا سرویس متناسب با نرخ اتحادیه لوازم خانگی می باشد و هیچ هزینه اضافی از مشتریان گرفته نمی شود.

تمامی مراحل عیب یابی و تعمیرات دستگاه ها زیر نظر مشتری و با هماهنگی و تایید نهایی مشتری انجام می شود تا رضایت مشتری به طور کامل حاصل شود.

tamiarat - تعمیرات لوازم خانگی ال جی – LG

درخواست آنلاین تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج

فرم درخواست تعمیرات را با دقت تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
  • -- نوع خدمات --
  • نصب
  • تعمیر
  • سرویس دوره ای
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
Rate this page