white house - تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس - White House
white house history - تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس - White House

تاریخچه لوازم خانگی وایت هاوس – White House

White-Westinghouse  یک نام تجاری لوازم خانگی آمریکایی است. در سال ۱۹۱۷ کار خود را با ساخت اجاق گاز آغاز کرد. در سال ۱۹۳۰ با تولید یخچال نوفراست و کولر گازیA  انرژی دیفراست دار مسیری جدید در تولیدات لوازم خانگی ایجاد نمود. و امروزه به روزترین مهندسی را در زمینه تولید یخچال و اسپلیت دارا می باشد.

اولین لباسشویی که درب آن از جلو باز می شود توسط این شرکت ساخته شد و در سال ۱۹۸۶ این شرکت و شرکتهای فریجیدر ،زانوسی و کلویناتور و آاگ زیر نظر شرکت الکترولوکس قرار گرفتند که همکاری و ادغام این برندها باعث شد آنهای جزو قویترین برندهای بازار قرار بگیرند.

 

یکی از برندهای آمریکایی برند وایت هاوس می باشد که در آمریکا طراحی شده و در چین و مکزیک مونتاژ می گردد که البته مونتاژ آنها در این دو کشور باعث نشده که کیفیت این برند پایین بیاید.

در ایران لوازم خانگی وایت هاوس تنوع زیادی ندارد و فقط یخچال فرزرهای ساید باید ساید در بازار ایران موجود می باشد و این ساید های هم طراحی بسیار زیبایی دارد و هم اینکه همه توانایی‌های  شناخته شده برای یک یخچال فریزر ساید بای ساید را دارد؛ توجه داشته باشید که لوازم خانگی وایت هاوس یکی از زبرمجموعه های برند وستینگ هاوس می باشد با نام وایت وستینگ هاوس هم شناخته می‌شود؛

دفتر خدمات مرکزی البرز (ایران آرکا سرویس)

تعمیر و سرویس یک برند که عرضه آن در بازار محدود  باشد بسیار کار سختی است چرا که قطعات و لوازم یدکی آن به سختی در بازار پیدا می شود . اما خدمات مرکزی البرز (آرکا سرویس) با داشتن سابقه طولانی در امر تعمیر و تامین قطعات برند وایت هاوس یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس در کرج می باشد و به همین سبب تمامی قطعات مورد نیاز خود را از شرکت مرکزی تهیه می نمایید.

با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و هزینه های بالای قطعات، تیم ایران آرکا سرویس تلاش می کند در صورت خرابی یک قطعه به جای تعوض قطعات تا آنجا که ممکن است آن را تعمیر نموده تا بدین وسیله در هزینه ها صرفه جویی شود .

slide white house - تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس - White House

چرا تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس در کرج :

آرکا سرویس البرز یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس در کرج می باشد که به واسطه سالها تجربه و فعالیت در این برند ، تکنسین های ما از توانمندی و آگاهی کامل در حوزه تعمیرات برخوردار می باشد و همانطور که گفته شد در صورت نیاز به قطعه ما از قطعات اورجینال استفاده خواهیم کرد.

برای استفاده از خدمات آرکا سرویس البرز کافی است با شماره های ما تماس گرفته و یا با مراجعه به سایت ما و ثبت مشکل دستگاه خود، در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید با تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس در کرج تماس گرفته و از خدمات ما بهرمند شوید.

استفاده از قطعات اصلی وستینگ هاوس و ضمانت ۶ ماهه قطعات استفاده شد و همچنین داشتن کارشناسانی زبده و دوره دیده از مزیت های خدمات مرکزی البرز (آرکا سرویس ) می باشد.

tamiarat - تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس - White House

درخواست آنلاین تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس در کرج

فرم درخواست تعمیرات را با دقت تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
  • -- نوع خدمات --
  • نصب
  • تعمیر
  • سرویس دوره ای
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
Rate this page