لباسشویی برند معتبر BOSCH کیفیت و کارایی بالایی دارد. اکثر خانواده‌های ایرانی با توجه به کیفیت بالای شستشو و امکانات مختلف این دستگاه لباسشویی بوش را انتخاب می‌کنند. لباسشویی معمولا مشکلات خاص خودش را هم دارد. گاهی به تعمیرات جزئی و سرویس‌های دوره‌ای نیاز دارد تا کیفیت شستشو آن در حد ایده‌آل باقی بماند. گاهی هم در اثر افت فشار آب، هواگیری، نوسانات برق و مشکلاتی از این دست قطعات آن آسیب می‌بینند.

اگر ساکن استان البرز و مخصوصا کرج هستید و با لباسشویی بوش به مشکل خورده‌اید در اینجا با با برخی از مشکلات رایج این دستگاه آشنا می‌شوید. در نهایت هم نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش کارا سرویس در کرج به شما معرفی می‌شود و می‌توانید با خیال راحت از خدمات تعمیرات تخصصی این مجموعه بهره‌مند شوید.

مشکلات رایج لباسشویی بوش و راه‌حل آن‌ها

لباسشویی‌ها معمولا مشکلات به‌خصوصی دارند. تقریبا همه لباسشویی‌ها هم بعد از مدتی که از آن استفاده می‌کنید این مشکلات در آن‌ها دیده می‌شود. لباسشویی‌های دیجیتال معمولا ارورهایی هم دارند که می‌توان از طریق این ارورها به ایرادات دستگاه پی برد.

  • لباسشویی روشن نمی‌شود: در اینجا احتمالا مشکل از سیستم برقی دستگاه است. باید تمام مسیرهای برقی از پریز و محافظ گرفته تا قطعات الکترونیکی داخل دستگاه بررسی شوند.
  • لباسشویی کار نمی‌کند: اگر دستگاه روشن است و چراغ چشمک زن آن فعال است اما هیچ برنامه‌ای شروع نمی‌شود احتمالا قفل کودک آن فعال شده است و باید خاموش کنید.
  • لباسشویی نمی‌چرخد: ممکن است وزن لباس‌های داخل لباسشویی زیاد باشد. یا اگر چیزی داخل دستگاه سنگینی کند لباسشویی نمی‌چرخد. گاهی اوقات هم به دلیل بالا بودن کف داخل دستگاه و یا کم شدن فشار آب سنسورهای دستگاه تشخیص می‌دهند که چرخیدن دستگاه ممکن است باعث خراب شدن دستگاه شود در نتیجه سیستم چرخشی را غیرفعال می‌کند.
  • آب داخل لباسشویی تخلیه نمی‌شود: ممکن است شلنگ تخلیه آب مسدود شده باشد و یا جلو فیلتر آب گرفته شده باشد. برخی دستگاه‌ها هم پمپ تخلیه دارند که ممکن است از کار افتاده باشد.
  • لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند: وقتی فشار آب کم باشد یا لوله‌های ورودی مسدود شده باشند چنین مشکلی پیش می‌آید. گاهی اوقات هم شیر برقی ورودی با مشکل مواجه می‌شود.
  • لباسشویی سروصدای زیادی دارد: این مشکل ممکن است به خاطر تراز نبودن سطح لباسشویی باشد یا اینکه پیچ‌ها و یاتاقان‌ها به مشکل خورده‌اند.

ایراداتی که لباسشویی بوش ممکن است با آن‌ها مواجه شود بسیار زیادند. این موارد تنها بخشی از این ایرادات هستند. تشخیص درست این ایرادات برعهده‌ی یک تکنسین متخصص است. ابزارهایی هم برای تست و عیب‌یابی دستگاه وجود دارند که نمایندگی تعمیرات بوش کارا سرویس ارائه می‌کند.

چرا تعمیرات لباسشویی بوش به تکنسین متخصص نیاز دارد؟

چرا تعمیر لباسشویی در منزل و با امکانات محدودی که در هر خانه‌ای وجود دارد کار سختی است. لباسشویی یک دستگاه الکترونیکی است و لباسشویی‌های مدرن سنسورهای زیادی دارند و اگر خودتان بخواهید در خانه تعمیر کنید ممکن است به این سنسورهای حساس آسیب بزنید. تعمیر مدار الکتریکی این دستگاه نیاز به دانش فنی دارد و اگر به برد دستگاه آسیب برسد باید هزینه‌ی زیادی را بابت تعویض و یا تعمیر آن پرداخت کنید.

از طرفی عیب‌یابی لباسشویی هم سخت است. گاهی اوقات پیدا کردن قطعه‌ی آسیب‌دیده سخت است و تنها با دستگاه‌های دیجیتالی و کیت آزمایش امکان‌پذیر است. با اینکه مشکلاتی نظیر گرفتگی شلنگ خروجی و یا شلنگ تخلیه به راحتی برطرف می‌شوند اما اگر احساس می‌کنید مشکل لباسشویی جدی است حتما باید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

بهترین نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش کارا سرویس در کرج

اگر در استان البرز و شهر کرج ساکن هستید و لباسشویی شما کیفیت و کارایی سابق را ندارد و یا مشکلات و ارورهایی دارد که برطرف کردن آن سخت است به راحتی از طریقی نمایندگی بوش کارا سرویس در کرج می‌توانید این مشکلات را در کمترین زمان ممکن حل کنید.

تنها با یک تماس تلفنی و یا درخواست آنلاین تکنسین‌های حرفه‌ای ایران آرکا سرویس در منزل شما حاضر می‌شوند و تمام تعمیرات لازم را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند. تجهیزات تست و عیب‌یابی لباسشویی با دقت بالا در اختیار تعمیرکاران این مجموعه قرار دارد. تعمیرکاران ایران آرکا سرویس در کرج دوره‌های تخصصی تعمیر لباسشویی را گذرانده‌اند و با تجربه‌ی کافی و دانش فنی بالا می‌توانند تمام ایرادات را در محل برطرف کنند.

از طرفی تمام قطعات اورجینال دستگاه‌ها هم در اختیار تعمیرکاران قرار دارد. معمولا پیدا کردن قطعات اورجینال برند بوش در بازار کار سختی است. برخی تعمیرکاران مجبور می‌شوند از قطعات غیراورجینال استفاده کنند که عمر کمی دارند و خیلی زود خراب می‌شوند.

tamiarat - نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش کارا سرویس در کرج

درخواست آنلاین تعمیرات

فرم درخواست تعمیرات را با دقت تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
  • -- نوع خدمات --
  • نصب
  • تعمیر
  • سرویس دوره ای
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
۵/۵ - (۲ امتیاز)