Whirepool slide - تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در کرج - Whirepool
Whirlpool history - تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در کرج - Whirepool

تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در کرج –  ۳۴۱۹۰-۰۲۶

WhirlPool یا ویرپول یکی از برندهای معتبر حوزه‌ی لوازم خانگی است. انواع لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباس‌شویی، مایکروویو، فر، کولر گازی، اجاق گاز و … را تولید و عرضه می‌کند.

بیش از ۱۰۰ سال از تاسیس این شرکت در امریکا می‌گذرد و در تمام این سال‌ها محصولات باکیفیتی تولید کرده‌اند و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند.

تقریبا در هر خانه‌ای می‌توان محصولات این برند را پیدا کرد. شاید برخی خانه‌ها بیش از ۱۰ سال است که از این محصولات استفاده می‌کنند. البته هر وسیله‌ای بعد از مدتی به تعمیرات و یا سرویس دستگاه نیاز دارد.

امروزه شرکت ویرپول، با داشتن حدود ۶۸۰۰۰ کارمند و ۶۶ مرکز تولیدات و تحقیقات تکنولوژی در سرتاسر جهان، جزء برترین تولیدکنندگان و فروشندگان دنیای لوازم خانگی محسوب می شود.

تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در کرج با کد نمایندگی ۶۳۹ – دفتر خدمات مرکزی البرز (ایران آرکا سرویس)

تنها مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در کرج در زمینه : تعمیرات ساید بای سایدتعمیرات یخچال ، تعمیرات لباسشویی و تعمیرات ماشین ظرفشویی ، فر و ماکروفر و … می باشد که مشتریان محترم می توانید با حداقل هزینه از بهترین سرویس ها و خدمات نمایندگی ویرپول درسطح استان البرز از آن بهره مند شوند.

سرویس دهی سریع و ارائه خدمات درمحل، بهره وری از تکنسینهای روز دنیا و تکنسینهای دوره دیده و حرفه ای تیم ایران آرکا سرویس سبب شده که شمادر هر زمان و هر مکان نیاز به تعمیر لوازم خانگی ویرپول خود را داشته باشید، فقط کافی است با تیم ایران آرکا سرویس تماس بگیرد و یا با مراجعه به سایت ایران آرکا سرویس پیام خود را ثبت کنید

با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و هزینه های بالای قطعات، تیم ویرپول ایران آرکا سرویس تلاش می کند در صورت خرابی یک قطعه به جای تعویض قطعات تا آنجا که ممکن است آن را تعمیر نموده تا بدین وسیله در هزینه ها صرفه جویی شود .

لوازم خانگی ویرپول شامل چه مواردی هستند؟

لوازم خانگی کمپانی ویرپول که در اکثر خانه‌ها وجود دارند شامل:

  • انواع یخچال: مدل‌های ساید بای ساید و معمولی و یخچال‌های کوچک
  • انواع کولر گازی: مدل اسپلیت، ایستاده، دیواری و سقفی
  • ماشین ظرفشویی
  • انواع ماشین لباس‌شویی: لباسشویی تکی و دوقلو (بدون خشک‌کن و با خشک‌کن)
  • فر و انواع مایکروویو در حجم‌های مختلف
  • اجاق گاز صفحه‌ای

Whirlpool background 1024x427 - تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در کرج - Whirepool

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ویرپول

می‌دانید که هر وسیله‌ای به تعمیرکار تخصصی آن نیاز دارد تا دستگاه‌ را با بهترین کیفیت تعمیر کند و دستگاه بدون ایراد کار کند. مکانیزم کار هر دستگاه و هر برند هم با بقیه متفاوت است. تجهیزاتی که در یخچال ساید بای ساید استفاده شده است با یخچال معمولی متفاوت است. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتما از یک تعمیرکار متخصص و حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید.

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی شامل:

  • نصب دستگاه در حالت استاندارد
  • تعویض قطعات خراب شده با قطعات نو و اورجینال با تضمین اصالت
  • تست سایر قسمت‌های فنی دستگاه و عیب‌یابی دستگاه
  • راه‌اندازی دستگاه و تست کیفیت نهایی با ابزارهای تخصصی

چرا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در کرج؟

هر برندی برای پیشرفت خود یک سری اصول و پارامترهایی را دارد. یکی از پارمترهایی که برای آرکا سرویس ویرپول مورد اهمیت است کیفیت خدمات پس از فروش محصولات ویرپول می باشد .

بدین منظور که این شرکت هم در فرایند سرویس دستگاهها تمام تلاش خود را می کند تا به بهترین نحو انجام شود و هم در زمینه کاشناسان سعی بر این است که با استفاده از کارشناسان زبده و پر انرژی و با استعداد بهترین خدمات را ارائه دهد تا جایی که رضایت کامل مشتریان خود را کسب نماید.

برای کسب این منظور تمامی کارکنان شرکت باید در تمامی زمینه های تضمین کیفیت آموزشهای لازم را ببینند.

به دلیل آینده نگری شرکت آرکا سرویس ویرپول و برای خدمت رسانی بهتر به تمامی مشتریان در سطح ایران این شرکت تلاش می کند تا از طریق سایت آرکا سرویس خدمات مرکزی البز، خدمت رسانی خود را بهترین نحو در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد

نمایندگی تعمیرات ویرپول در کرج کد نمایندگی ۶۳۹

ایران آرکا سرویس نمایندگی رسمی محصولات لوازم خانگی ویرپول با کد نمایندگی ۶۳۹ در کرج و استان البرز در زمینه نصب و تعمیر دستگاه های لباسشویی و ظرفشویی و ساید بای ساید و کولر گازی از سال ۱۳۹۰ مشغول فعالیت می باشد.

tamiarat - تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در کرج - Whirepool

درخواست آنلاین تعمیرات

فرم درخواست تعمیرات را با دقت تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
  • -- نوع خدمات --
  • نصب
  • تعمیر
  • سرویس دوره ای
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید

چطور بهترین تعمیرکار تخصصی لوازم خانگی را پیدا کنیم؟

گاهی اوقات پیدا کردن یک تعمیرکار که به زیر و بم لوازم آشنا باشد و تمام مشکلات دستگاه را به راحتی شناسایی کند سخت است. یک تعمیرکار باتجربه و کارآزموده که دستگاه را در مدت زمان کمی عیب‌یابی کند. قطعات دستگاه را نصب کند و بعد از راه‌اندازی دستگاه مثل روز اول کار کند سخت پیدا می‌شود.

اگر یخچال ویرپول شما خراب شده باشد احتمالا با چنین مشکلی مواجه شده‌اید. معمولا بعد از تعمیر کمتر از یک ماه می‌گذرد و یخچال دوباره ضعیف کار می‌کند. مبرد آن نشتی دارد یا کمپرسور به مشکل خورده است. اما اگر از یک نمایندگی تعمیرات تخصصی لوازم جانبی کمک بگیرید با این مشکلات مواجه نخواهید شد و این تعمیرات به صورت تضمینی برای شما انجام خواهد شد.

ایران آرکا سرویس به عنوان نمایندگی لوازم خانگی ویرپول با کد نمایندگی ۶۳۹

ایران آرکا سرویس به عنوان نمایندگی لوازم خانگی ویرپول در کرج و تعمیرات تخصصی این دستگاه‌ها تمام خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی این برند را در کرج با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می‌دهد. مجموعه‌ی ایران آرکا در استان البرز و شهر کرج با تعداد زیادی متخصص و تکنسین حرفه‌ای در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی لوازم خانگی همکاری دارد. کافیست تماس بگیرید تا تعمیرکار در کمترین زمان ممکن در منزل و یا محل کار شما حاضر شود و این خدمات را با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهد.

قیمت تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در کرج و توسط مجموعه‌ی ایران آرکا مطابق با قیمت‌های اتحادیه است. تمام قیمت‌های مصوب در این حوزه با تخفیف‌های ویژه برای مخاطبان این مجموعه در نظر گرفته شده‌اند و کیفیت خدمات هم کاملا تضمین شده است.

Whirlpool background 05 1024x427 - تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در کرج - Whirepool

خدمات ایران آرکا سرویس با کد ۶۳۹ به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در کرج

مشکل بزرگی که حین تعمیر دستگاه وجود دارد پیدا کردن قطعات اورجینال دستگاه‌هاست. گاهی اوقات پیدا کردن یک قطعه‌ی کوچک که مخصوص این برند باشد بسیار سخت است و برخی تعمیرکاران به اجبار از قطعات بی‌کیفیت و یا غیراورجینال استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود دستگاه هم کیفیت و کارایی لازم را نداشته باشد.

اما ایران آرکا سرویس به عنوان نمایندگی ویرپول در ایران هم خود دستگاه‌ها و هم قطعات آن را به طور کامل در اختیار دارد. از کوچکترین قطعات برای تعمیر گرفته تا قسمت‌های مهم دستگاه‌ها در این مجموعه عرضه می‌شوند و در اختیار تعمیرکاران تخصصی قرار می‌گیرند. با استفاده از خدمات این مجموعه در  کرج به راحتی می‌توانید از قطعات اورجینال روی دستگاه‌ها استفاده کنید و به هیچوجه نگران کیفیت دستگاه بعد از تعمیر نخواهید بود.

چرا خدمات مرکزی البرز ( ایران آرکا سرویس )

  • تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید خدمات موردنظرتان را سفارش دهید.
  • هزینه تعمیرات لوازم ویرپول در کرج مطابق با نرخ اتحادیه است و البته تخفیف‌هایی هم به صورت مقطعی برای شما در نظر گرفته می‌شود.
  • کیفیت خدمات کاملا تضمین شده است. قطعات کاملا اورجینال هستند و تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجموعه هم تمام آموزش‌های لازم را دیده‌اند و با سال‌ها تجربه در این زمینه بهترین خدمات را عرضه خواهند کرد.
  • برخی آموزش‌ها و تعمیرات ساده را هم از تکنسین‌های ایران آرکا سرویس یاد خواهید گرفت تا در صورت بروز مشکلات ریز و جزئی نیازی به تعمیرکار و هزینه‌های اضافی نباشد.

اگر در کرج و یا استان البرز هستید و به تعمیرات سروقت و باکیفیت نیاز دارید کافیست همین الان تماس بگیرید تا کیفیت خدمات و سرویس‌های ایران آرکا سرویس را تجربه کنید.

۵/۵ - (۶ امتیاز)