wespoint banner - تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت - WESTPOINT
westpoint history - تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت - WESTPOINT

تاریخچه لوازم خانگی وست پوینت – WESTPOINT

یکی از برجسته ترین برندها در تولید لوازم خانگی برند فرانسوی وست پوینت می باشد. که محصولات خود را با نوآوری و تجهیزات جدید تولید می نماید. و بیش از پنجاه سال از فعالیت این شرکت می گذرد و محصولات تولید این شرکت شامل ساید بای ساید،  یخچال، لباسشویی ، ماشین ظرفشویی، آبریز ایستاده واسپلیت وست پوینت می باشد

از جمله دلایل موفقیت برند فرانسوی وست پوینت

یخچال دوقلو های این برند دارای استاندارد CE و CBمی باشد که مورد تایید استاندارد اروپاست. همچنین یخچال های این برند به سیستم چرخش هوای چند منظوره، سیستم یخ زدایی – سیستم تنظیم دمای خودکار – مناسبترین کلاس انرژی و فریز کردن سریع مجهز می باشند.

ساید بای سایدهای وست پوینت هم مجهز به سیستم چرخش هوای چند منظوره می باشد که باعث می گردد هوای خنک و مطبوع به سرعت در کل کابین پخش شود. دارای عملکرد تعطیلات می باشد و نمایشگر های آن لمسی می باشند و در کل محصولات کم مصرفی هستند.

ظرفشویی های دارای ظرفیتهای مختلفی از جمله ۱۴ نفره و ۱۵ نفره می باشند و هرکدام بسته به مدل و نوع آنها برنامه های مختلفی برای شستشو دارد از جمله برنامه های آن می توان، شستشوی مقدماتی، اکو، شستشوی ظریف و نرمال یا زیاد را نام برد.

لباسشویی وست‌پوینت معمولا با دور موتورهای ۱۲۰۰دور و ۱۴۰۰ دور تولید می شوند و دارای عملکرد ذخیره انرژی و آب می باشند و برنامه های مختلفی برای شستشو دارند
تکنولوژی اینورتر بکار رفته در اسپلیت های وست‌پوینت سبب شده در مصرف انرژی صرفه جویی گردد
آبریز ایستاده وست‌پوینت هم قابلیت تولید آب داغ تا ۸۵ یا ۹۰ درجه سانتی گراد، و هم آب سرد۵ تا ۱۰ درجه سانتی گراد را دارد.

دفتر خدمات مرکزی البرز (ایران آرکا سرویس)

خدمات مرکزی البرز (آرکا سرویس وست پوینت ) یک نمایندگی مجاز محصولات وست پوینت می باشد و تمامی خدمات از جمله خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، اجاق گاز، جارو برقی و کولر گازی وست پوینت را انجام می دهد. سال‌ها تجربه ما در تعمیرات و سرویس لوازم خانگی وست پوینت و استفاده از تکنسین ها و کارشناسان زبده و دوره دیده در این زمینه سبب شده تا بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو به مشتریان عزیر ارائه دهیم. یکی از نقاط قوت ما این است که از قطعات و تجهیزات اصلی وست پوینت استفاده می کنیم و برای خدمات انجام شده ۶ ماه کارانتی در نظر می گیریم

با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و هزینه های بالای قطعات، تیم آاگ ایران آرکا سرویس تلاش می کند در صورت خرابی یک قطعه به جای تعوض قطعات تا آنجا که ممکن است آن را تعمیر نموده تا بدین وسیله در هزینه ها صرفه جویی شود .

westpoint slide - تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت - WESTPOINT

تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت در کرج – ایران آرکا سرویس

درصورتی ‌که لوازم خانگی وست پوینت شما دچار مشکل شده یا اروریا کد خطایی می دهد کافی است با یک تماس با بخش پشتیبانی خدمات و تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت در کرج و یا مراجعه به سایت ما تقاضای خود را ثبت کرده تا متخصصان ما در کوتاه ترین زمان به محل شما مراجعه نموده و مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند.

تمام تکنسین‌های ما دوره‌های تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت را گذرانده و دارای سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت در مدل‌های مختلف می‌باشند. ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما را شش ماه ضمانت می‌کنیم.

tamiarat - تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت - WESTPOINT

درخواست آنلاین تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت در کرج

فرم درخواست تعمیرات را با دقت تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
  • -- نوع خدمات --
  • نصب
  • تعمیر
  • سرویس دوره ای
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
Rate this page