magic - تعمیرات لوازم خانگی مجیک در کرج - Magic
magic images - تعمیرات لوازم خانگی مجیک در کرج - Magic

تاریخچه لوازم خانگی مجیک – Magic

آغاز به کار محصولات مجیک در کره‌ی جنوبی از سال ۱۹۸۵ آغاز گردید و این شرکت در مدتی کوتاه به جایگاه اولین تولیدکننده‌ی اجاق‌گاز در کشور کره رسید و پس از آن با تولید انواع لوازم خانگی توانست جایگاه خود را در بازار آن کشور به عنوان یک شرکت پیشرو در طراحی و تولید لوازم خانگی برقی ارتقا دهد.در حال حاضر محصولات مجیک به ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شوند. علاوه بر گواهینامه‌های بین‌المللی کیفیت و جوایز متعدد، گروه محصولات مجیک توانسته است سه جایزه‌ی برتر دنیا را در زمینه‌ی طراحی به خود اختصاص دهد. تا سال ۱۴۰۰ برند مجیک جزء سه برند اول در بخش لوازم خانگی در ایران خواهد بود. فن آوری، نوآوری و کیفیت جادوی مجیک است

مشتری مداری، تنوع محصولات، همکاری با قابل اعتمادترین تولیدکنندگان در سراسر جهان، توسعه منابع انسانی توسعه خدمات پس از فروش دغدغه و وظیمه ما خواهد بود

شرکت مجیک بارویکرد مشتری محور در راستای تکریم مشتریان، رسیدگی به پیشنهادات و شکایات مشتریان محترم و در نهایت ایجاد مشتریان وفادار اقدام به ایجاد سیستم مدیریت رضایت مشتری نموده است.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مجیک در کرج

آیا ماشین لباسشویی مجیک شما خراب شده است؟ یا یخچال مجیک شما به سرویس نیاز دارد؟ نگران نباشید نمایندگی تعمیرات مجیک در کرج در خدمت شما همشهریان عزیز کرجی است و از این پس می‌توانید برای تعمیر لباس‌شویی، تعمیر ماشین ‌ظرفشویی، تعمیر ماکروفر و تعمیر یخچال مجیک خود به این مرکز خدمات تخصصی مراجعه نمایید.

در نمایندگی تعمیرات مجیک در کرج تمامی مشکلات و عیوب لوازم خانگی مجیک توسط متخصصین و کارشناسان حرفه‌ای شناسایی و برطرف می‌شود و کارشناسان ما در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات یدکی اصل مجیک استفاده می‌کنند.

کلیه لوازم خانگی مجیک از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است که زندگی را برای مصرف‌کنندگان آن‌ها راحت‌تر کرده است. قطعات به کار رفته در این لوازم بایستی توسط افراد ماهر تعمیر شوند، افرادی که با این تکنولوژی آشنایی دارند.

با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و هزینه های بالای قطعات، تیم مجیک ایران آرکا سرویس تلاش می کند در صورت خرابی یک قطعه به جای تعوض قطعات تا آنجا که ممکن است آن را تعمیر نموده تا بدین وسیله در هزینه ها صرفه جویی شود .

samsung slide - تعمیرات لوازم خانگی مجیک در کرج - Magic

چرا خدمات مرکزی البرز ( ایران آرکا سرویس )

تکنسین‌ها و کارشناسان باتجربه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مجیک در کرج به نحوی عالی پاسخگویی تمامی سوالات شما در زمینه تعمیر لوازم خانگی مجیک خواهند بود.

تمام هدف ما این است که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهیم توجه داشته باشید که ما برای هر نوع دستگاهی مخصوص همان دستگاه را داریم که دوره های لازم و تخصصی را در زمینه کاریشان دیده اند

برای راحتی کار مشتریان عزیز شما علاوه بر تماس با تیم پشتیبان ما در مرکز خدمات ، می توانید از طریق سایت خدمات مرکزی البرز (آرکا سرویس ) درخواست خود جهت تعمیر هر یک از محصولات مجیک خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود.

از دیگر مزایای استفاده از خدمات آرکا سرویس اسفاده از قطعات یدکی اصلی و اورجینال مجیک می باشد و همچنین برای خدمات ارئه شده ۶ ماه ضمانت سرویس و تعمیرات در نظر گرفته شده است.

تعمیرات ماشین لباسشویی در مرکز تعمیرات مجیک در کرج

اگر ماشین لباس‌شویی مجیک شما بنا به هر دلیلی از کار افتاده است، کلی لباس نشسته برای شما باقی گذاشته است و شما به دنبال یک مرکز تعمیرات خوب می‌گردید؛ تعمیر ماشین لباسشویی خود را به متخصصین نمایندگی تعمیرات مجیک در کرج بسپارید تا به سرعت عیوب دستگاه شما را برطرف کنند. تعمیر لباس‌شویی توسط افراد غیرآشنا با تکنولوژی مجیک به جای اینکه مشکل شما را حل کند، مشکلات دیگری را هم برای شما ایجاد می‌کند.
اما وقتی تعمیر لباس‌شویی خود را به نمایندگی‌ها بسپارید که از تجربه و تخصص بالایی برخوردار بوده و با تکنولوژی مدرن به کار رفته در لوازم خانگی مجیک اطلاع دارند، هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید، هم در اسرع وقت خدمات با کیفیتی به شما ارائه خواهد شد.

تعمیرات یخچال مجیک در مرکز تعمیرات مجیک در کرج

از طرف دیگر بدیهی است که تعمیر یخچال یکی مهمترین تعمیرات لوازم خانگی است. خرابی یخچال باعث خرابی مواد غذایی می‌شود و در نتیجه شما چندین برابر مجبور به صرف هزینه هستید. کارشناسان تعمیر یخچال مجیک در نمایندگی‌های تعمیرات مجیک به خوبی و در سریع‌ترین زمان به خانه شما اعزام شده و عیوب را برطرف می‌کنند.

تعمیرات ماشین ظرفشویی در مرکز تعمیرات مجیک در کرج

برای سریع‌تر و راحت‌تر انجام شدن کارهای روتین آشپزخانه، شرکت لوازم خانگی مجیک تولید ماشین ظرفشویی را آغاز کرد. این وسیله امروزه به یکی از لوازم پرکاربرد تبدیل شده که در زمان و هزینه برق صرفه جویی می‌کند. تعمیر ماشین ظرفشویی بسیار مدرن مجیک تنها در نمایندگی‌های اصلی مجیک به خوبی انجام می‌شود.

به همین دلیل تمامی نمایندگی‌های تعمیرات مجیک خدمات حرفه‌ای و تخصصی را در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی ارائه می‌دهند. پس اگر برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود سردرگم هستید، بدون درنگ به نمایندگی‌های تعمیرات مجیک مراجعه نمایید.

تعمیرات لوازم خانگی مجیک در دفتر خدمات مرکزی البرز ایران آرکا سرویس

تنها مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مجیک در کرج در زمینه : تعمیرات ساید بای ساید – تعمیرات یخچال – تعمیرات لباسشویی و تعمیرات ماشین ظرفشویی – فر – ماکروفر و …… می باشد که مشتریان محترم می توانید با حداقل هزینه از بهترین سرویس ها و خدمات نمایندگی مجیک درسطح استان البرز از آن بهره مند شوند.

سرویس دهی سریع و ارائه خدمات درمحل، بهره وری از تکنسینهای روز دنیا و تکنسینهای دوره دیده و حرفه ای تیم ایران آرکا سرویس سبب شده که شما در هر زمان و هر مکان نیاز به تعمیر لوازم خانگی مجیک خود را داشته باشید، فقط کافی است با تیم ایران آرکا سرویس تماس بگیرد و یا با مراجعه به سایت ایران آرکا سرویس پیام خود را ثبت کنید.

tamiarat - تعمیرات لوازم خانگی مجیک در کرج - Magic

درخواست آنلاین تعمیرات لوازم خانگی مجیک در کرج

فرم درخواست تعمیرات را با دقت تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
  • -- نوع خدمات --
  • نصب
  • تعمیر
  • سرویس دوره ای
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
Rate this page