FRIGIDAIRE slide - تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر - FRIGIDAIRE
FRIGIDAIRE history - تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر - FRIGIDAIRE

تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر – FRIGIDAIRE

فریجیدر یکی از برند های تولید لوازم خانگی و صنایع وابسته به آن در آمریکا می باشد که قدمتی حدود ۱۰۰ سال دارد در سال ۱۹۱۸ با سرمایه گذاری موسس جنرال موتورز، ویلیام دورانت راه اندازی شد . و تا سال ۱۹۷۹ تحت مالکیت برند جنرال موتورز بوده است.

تا اواسط قرن ۲۰ یکی از پرفروش ترین برندهای یخچال و فریزر در آمریکا بود، به طوری که بسیاری از آمریکایی ها به یخچال می گفتند فریجیدر! در حال حاضر هم این برند تنوع بسیار زیادی از مدلهای یخچال و فریزر و ساید بای ساید مدرن و طراحی ساید با سبک درهای فرانسوی را در دستور کاری خود دارد .

در سال ۱۹۷۹ امتیاز شرکت فریجیدر به شرکت وایت سویینگ ماشین فروخته شد و در نهایت سال ۱۹۸۶ شرکت الکترولوکس امتیاز آن را خریداری کرد و هم اکنون مالک فریجیدر است. شرکت فریجیدر جزء اولین طراحان و تولید کننده فریزرهای خانگی و کولر های خانگی می باشد. همچنین علاوه بر تولید یخچال و فریزر و ساید بای ساید این شرکت جارو برقی، کولر گازی(اسپلیت)، اتو، لباسشویی و ظرفشویی را هم در کارنامه کاری خود دارد.

شعار شرکت  فریجیدر – FRIGIDAIRE

رونق گرفتن تولید کالای با کیفیت

دفتر خدمات مرکزی البرز (ایران آرکا سرویس)

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در کرج تنها مرکز در زمینه : تعمیرات ساید بای ساید – تعمیرات یخچال ، تعمیرات لباسشویی و تعمیرات ماشین ظرفشویی ، فر ، ماکروفر و … می باشد که مشتریان محترم می توانید با حداقل هزینه از بهترین سرویس ها و خدمات نمایندگی فریجیدر درسطح استان البرز از آن بهره مند شوند.

سرویس دهی سریع و ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر درمحل، بهره وری از تکنسینهای روز دنیا و تکنسینهای دوره دیده و حرفه ای تیم ایران آرکا سرویس سبب شده که شمادر هر زمان و هر مکان نیاز به تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر خود را داشته باشید، فقط کافی است با تیم ایران آرکا سرویس تماس بگیرد و یا با مراجعه به سایت ایران آرکا سرویس پیام خود را ثبت کنید

با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و هزینه های بالای قطعات، تیم فریجیدر ایران آرکا سرویس تلاش می کند در صورت خرابی یک قطعه به جای تعوض قطعات تا آنجا که ممکن است آن را تعمیر نموده تا بدین وسیله در هزینه ها صرفه جویی شود .

FRIGIDAIRE BACKGROUND - تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر - FRIGIDAIRE

آرکا سرویس فریجیدر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در کرج

آرکا سرویس البرز نماینده رسمی نصب و سرویس و تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در کرج و حومه می باشد. تکنسین های دوره دیده آرکا سرویس با تکیه بر دانش روز و سالها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر، تعمیراتی کاملا تخصصی برای دستگاه شما انجام خواهند داد.

یکی از برتری های این نمایندگی به نسبت بقیه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر استفاده از قطعات یدکی اورجینال و اصلی فریجیدر می باشد همپنین آرکا سرویس البرز برای تعمیرات و خدمات ارائه شده شش ماه ضمانت در نظر می گیرد.

امروزه با توجه به شرایط زندگی و شاغل بودن اکثر خانواده ها زمان برای مشتریان مهم می باشد در نتیجه تیم پشتیبان آرکا سرویس با داشتن امکانات و تکنولوژی جدید، این امکان را فراهم آورده است تا مشتریان ما، با مراجعه به وبسایت، به صورت آنلاین و هر وقت از شبانه روز که بخواهند، بتوانند در مورد مشکلات احتمالی محصولات، اطلاع رسانی کنند و به سرعت از مشاورۀ رایگان و نیز تخصص کادر مجرب مجهز به تجهیزات مدرن، برای رفع سریع و قطعی مشکل خود برخوردار شوند.

چرا خدمات مرکزی البرز ( ایران آرکا سرویس )؟

تکنسین های آرکا سرویس با توجه به چندین سال تجربه کاری در زمینه دستگاه های فریجیدر، بهترین افراد برای حل مشکل دستگاه شما می باشند.

چرا که ما برای هر دستگاهی تعمیر کار ویژه و مخصوص داریم که به راحتی بدون اتلاف وقت و هزینه مشکل دستگاه شما را برطرف کرده
در صورتی که مشکلی در دستگاه های شما رخ داد و پیغام خطایی را مشاهده کردید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در صورتی که مشکل از طریق مشاوره تلفنی قابل حل باشد کارشناسان ما شما را راهنمایی میکنند تا مشکل را حل کنید و در صورتی که مشکل جدی باشد و نیاز به حضور تکنسین باشد ، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان این کار را انجام خواهند داد

tamiarat - تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر - FRIGIDAIRE

درخواست آنلاین تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در کرج

فرم درخواست تعمیرات را با دقت تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
  • -- نوع خدمات --
  • نصب
  • تعمیر
  • سرویس دوره ای
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
Rate this page