simens - تعمیرات لوازم خانگی زیمنس - SIEMENS
siemens - تعمیرات لوازم خانگی زیمنس - SIEMENS

تاریخچه لوازم خانگی زیمنس

یکی از مشهور ترین برند های صنعت آلمان شرکت زیمنس می باشد که حدود ۱۷۰ سال سابقه فعالیت دارد و مرکز این شرکت در شهر برلین و مونیخ است و با داشتن نمایندگانی در همه کشورها شهره جهانی بدست آورده است.  زمینه فعالیت شرکت زیمنس علاوه بر صنعت در حوزه صنایع شهری، سلامت و … هم می باشد.

یکی از مهمترین شاخه های فعالیت این شرکت آلمانی ساخت و تولید لوازم خانگی می باشد. از ابتدای قرن بیستم بود که زیمنس پا در صنعت لوازم خانگی گذاشت. مجموعه ای از لوازم های خانگی که توسط شرکت زیمنس تولید می شود عبارتند از : یخچال فریزر زیمنس ، ماشین لباسشویی زیمنس ، صفحه گاز زیمنس ، فر زیمنس ، اجاق گاز زیمنس ، ماشین ظرفشویی زیمنس ، ماکروویو زیمنس ، قهوه ساز زیمنس و…

 

شعار شرکت زیمنس

نبوغ برای زندگی – Ingenuity for Life

دفتر خدمات مرکزی البرز (ایران آرکا سرویس)

تعمیرات لوازم خانگی زیمنس در کرج تنها مرکز نمایندگی در زمینه : تعمیرات ساید بای ساید – تعمیرات یخچال – تعمیرات لباسشویی و تعمیرات ماشین ظرفشویی – فر – ماکروفر و … می باشد که مشتریان محترم می توانید با حداقل هزینه از بهترین سرویس ها و خدمات نمایندگی زیمنس درسطح استان البرز از آن بهره مند شوند.

سرویس دهی سریع و ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی زیمنس درمحل، بهره وری از تکنسینهای روز دنیا و تکنسین های دوره دیده و حرفه ای تیم ایران آرکا سرویس سبب شده که شمادر هر زمان و هر مکان نیاز به تعمیر لوازم خانگی زیمنس خود را داشته باشید، فقط کافی است با تیم ایران آرکا سرویس تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت ایران آرکا سرویس پیام خود را ثبت کنید.

با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و هزینه های بالای قطعات، تیم ایران آرکا سرویس تلاش می کند در صورت خرابی یک قطعه به جای تعوض قطعات تا آنجا که ممکن است آن را تعمیر نموده تا بدین وسیله در هزینه ها صرفه جویی شود .

pic simens 02 - تعمیرات لوازم خانگی زیمنس - SIEMENS

چرا تعمیرات لوازم خانگی زیمنس در کرج (آرکا سرویس)؟

لوازم خانگی زیمنس هم یکی از برندهای مورد توجه ما ایرانی ها می باشد و طرفداران خاص خود را دارد. این برند هم مانند دیگر برندها نیاز به مراقبت و بعضا نیاز به سرویس و تعمیر دارد و از آنجا که قطعات اصلی این لوازم خانگی همگی اورجینال می باشند و از کیفیت و قیمت بالایی برخوردارند توصیه می شود که در صورت نیاز به تعمیرات لوازم خانگی زیمنس ، حتما دستگاه خود را به تعمیرکاران مجاز و افراد با تجربه بسپارید. تکنسین های تیم آرکا سرویس زیمنس دوره های لازم جهت انجام تمامی امور تعمیرات لوازم خانگی زیمنس شما را دیده اند و شما میتوانید با خیالی آسوده دستگاههای خود را به ما بسپارید.

تیم آرکا سرویس نمایندگی رسمی نصب و تعمیرات لوازم خانگی زیمنس در کرج و حومه می باشد درصورتی که شما یکی از لوازم خانگی زیمنس را دارید و نیاز به تعمیر دارد دیگر نگران آنها نباشید چرا که در کوتاه ترین زمان تکنسین های دوره دیده با استناد به دانش و تجربه کامل اقدام به تعمیر لوازم خانگی زیمنس شما می نمایند . در این شرایط اقصادی جامعه ما با بهترین و کم هزینه ترین راه و کیفیت بالای خدمات ، مشکل دستگاه شما را حل می کنیم.

tamiarat - تعمیرات لوازم خانگی زیمنس - SIEMENS

درخواست آنلاین تعمیرات لوازم خانگی زیمنس در کرج

فرم درخواست تعمیرات را با دقت تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
  • -- نوع خدمات --
  • نصب
  • تعمیر
  • سرویس دوره ای
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
۵/۵ - (۱ امتیاز)