beko - تعمیرات لوازم خانگی بکو - BEKO
beko history - تعمیرات لوازم خانگی بکو - BEKO

تاریخچه لوازم خانگی بکو – BEKO

یکی از بزرگترین شرکتهای تولید لوازم خانگی در سراسر جهان، شرکت ترکیه ای بکو می باشد. که نام این شرکت برگرفته از نام بنیانگذاران این شرکت یعنی Bejarano  و Koç  می باشد . شرکت بکو پس از سالها تلاش در زمینه ارائه محصولات با کیفیت لوازم خانگی توانسته جایگاه خود را در بازاراروپا  بدست آورد . Vehbi Koç همچنین در سال ۱۹۵۵ هولدینگ آرچلینک را بنیان نهاد. و در سال ۱۹۷۰ برند بکو به برندی اروپایی  و در سطح بالاترین کیفیت محصولات دنیا تبدیل شد. در نهایت در سال ۲۰۰۹ شرکت بکو و آرچلیک ادغام شدند و اکنون برخی محصولات آرچلیک مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباس شویی،ماشین ظرف شویی با برند بکو ارائه می‌شود.

یکی از افتخارات شرکت بکو این است که اولین برند پرفروش یخچال و فریزردر اروپای غربی و سومین برند بزرگ لوازم خانگی برقی (ماشین لباسشویی و ظرفشویی و لوازم پخت و پز) در اروپامی باشد.

دفتر خدمات مرکزی تعمیرات لوازم خانگی بکو در کرج (ایران آرکا سرویس)

اگر شما یکی از محصولات بکو را دارید و و در زمینه خدمات و سرویس دهی و نصب دستگاههای خود نیاز به انجام خدمات با کیفیت بالا و هزینه مناسب را دارید، خدمات مرکزی البرز (آرکا سرویس) تمامی خدمات شامل نصب ، نصب مجدد و سرویس و تعمیرات دستگا های شما اعم از یخچال فریزر ماشین لباسشویی ظرفشویی مایکروفر اجاق گاز جاروبرقی و کولر گازی بکو را به بهترین نحو و در کوتاهترین زمان ممکن را ارائه می دهد.

با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و هزینه های بالای قطعات، تیم ایران آرکا سرویس تلاش می کند در صورت خرابی یک قطعه به جای تعوض قطعات تا آنجا که ممکن است آن را تعمیر نموده تا بدین وسیله در هزینه ها صرفه جویی شود .

beko slide - تعمیرات لوازم خانگی بکو - BEKO

چرا تعمیرات لوازم خانگی بکو در کرج ؟

چرا باید تعمیرات لوازم خانگی بکو ایران آرکا سرویس را انتخاب کرد ؟ تیم پشتیبان خدمات مرکزی تعمیرات لوازم خانگی بکو در کرج (آرکا سرویس البرز) متشکل از مجموعه ای از تعمیرکاران حرفه‌ای و باسابقه، می باشد.  همچنین ما برای هر دستگاه  مانند یخچال فریزر ساید بای ساید ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی مایکروفر اجاق گاز و جاروبرقی بکو به طور جداگانه تکنسین مخصوص همان دستگاه را داریم تا خدمات بصورت کاملا حرفه ای انجام شود.همچنین آرکا سرویس البزر بابت خدمات ارئه شده ۶ ماه ضمانت در نظر گرفته است که این خود یکی از مزیت های گروه ما می باشد.

در صورتی که یکی از دستگاههای بکو شما دچار ایراد شده و نیاز به سرویس داشته باشد کافی است با تیم پشتیبان تعمیرات لوازم خانگی بکو در کرج آرکا سرویس تماس گرفته و مشکل دستگاه را مطرح نمایید و یا با مراجه به سایت ما ایراد دستگاه خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز به تعمیر کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به محل شما مراجعه نموده و مشکل دستگاه شما را حل مینمایند.

tamiarat - تعمیرات لوازم خانگی بکو - BEKO

درخواست آنلاین تعمیرات لوازم خانگی بکو در کرج

فرم درخواست تعمیرات را با دقت تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
  • -- نوع خدمات --
  • نصب
  • تعمیر
  • سرویس دوره ای
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
Rate this page