snowa slider - تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج – Snowa
اسنوا - تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج – Snowa

تاریخچه لوازم خانگی اسنوا – Snowa

اسنوا یکی از بزرگترین تولید کننده‌های لوازم خانگی در ایران است. این برند، از سال ۱۳۸۲ شروع به کار کرده، و لوازم خانگی تولید می‌کند. در انتهای مقاله به این موضوع پی خواهید برد که چرا خرید از نمایندگی اصلی، اصلا به نفع فروشنده و تعمیرکار غیر مجاز نیست. در این مقاله قصد داریم در مورد لوازم خانگی و تعمیرات آنها صحبت کنیم. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌کند. با ما همراه باشید.

تا به حال برای لوازم منزل شما، مشکلاتی پیش آمده است. در این شرایط باید حتما با تعمیرکاران تماس بگیرید. اما قبل از اینکه با تعمیرکاران تماس بگیرید، به چه موضوعاتی باید فکرمی‌کنید؟ چه مواردی را باید در نظر بگیرید؟ در ادامه به سوالات اساسی شما در مورد تعمیرات لوازم خانگی، پاسخ داده شده است.

تا به حال برای لوازم منزل شما، مشکلاتی پیش آمده است. در این شرایط باید حتما با تعمیرکاران تماس بگیرید. اما قبل از اینکه با تعمیرکاران تماس بگیرید، به چه موضوعاتی باید فکرمی‌کنید؟ چه مواردی را باید در نظر بگیرید؟ در ادامه به سوالات اساسی شما در مورد تعمیرات لوازم خانگی، پاسخ داده شده است

هزینه تعمیر چقدر خواهد بود؟

رویس پالمر، رئیس یک شرکت تولید لوازم خانگی در کلمبیا، می‌گوید: “اگر هزینه تعمیر لوازم خانگی شما، بیشتر از ۵۰% قیمت یک دستگاه جدید است، باید دستگاه را تعویض کنید.” اگر این جمله را یکی از قوانین خانه داری و نگهداری از لوازم خانگی در نظر بگیریم، پس باید خرید لوازم خانگی خود را، ازجایی انجام دهید، که تعمیرات انواع خدمات پس از فروش را ارزانتر، بهتر و سریعتر در مقایسه با سایر مکان‌های دیگر شما ارائه بدهد. چرا که تنها در این صورت است، که هزینه تعمیرات و خدمات پس از فروش آن کمتر می‌شود. نمایندگی لوازم خانگی در کرج، همیشه بهترین خدمات پس از فروش را ارئه داده است.

شما پس از خرید لوازم خود از این نمایندگی، جزئی از خانواده این نمایندگی به شمار می‌روید. اما اگر هیچ قطعه جایگزینی برای تعمیر دستگاه شما پیدا نشد، می‌توانید با خرید از نمایندگی لوازم خانگی اسنوا، به خانواده اسنوا بپیوندید.

در نمایندگی لوازم خانگی در کرج هزینه نصب یک دستگاه جدید، باید بر روی قیمت آن محاسبه شود. اما اگر لوازم خانگی شما، با تعمیرات فنی و تعویض قطعات، به خوبی کار می‌کند، پس نیازی به تعویض دستگاه ندارید. مرکز تعمیرات در کرج، از متخصص‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران، برای تعمیرات لوازم خانگی استفاده می‌کند.

چرا برای تعمیر لوازم خانگی باید به تعمیرگاه‌های مجاز مراجعه کنم؟

باید در نظر داشته باشید، تعمیرات لوازم خانگی، نیاز به گارانتی دارند. حتی اگر کالای خود را به بهترین تعمیرکاری که می‌شناسید معرفی کنید، بازهم، نمی‌توانید صددرصد کالای خود را گارانتی کنید. به عنوان مثال اگر شما در کرج زندگی می‌کنید. می‌توانید به نمایندگی لوازم خانگی در کرج مراجعه کنید. در این صورت علاوه بر انجام تعمیرات در کرج، می‌توانید گارانتی تعمیرات هم دریافت کنید.

آیا تعمیرات دستگاه قدیمی را انجام می‌شود؟

بد نیست این سوال را از خود بپرسید، که آیا لوازم خانگی من قدیمی هستند؟ برای پاسخ به این سوال، باید میانگین طول عمر مفید لوازم خانگی خود را بدانید. می‌توانید، میانگین طول عمر مفید، برای برخی از لوازم خانگی را در لیست زیر مشاهده کنید.

  • ماشین ظرفشویی: ۹ سال
  • ماشین لباس‌شویی: ۱۳ سال
  • پنکه دیواری و ایستاده: ۱۰ سال
  • فریزر: ۱۱ سال
  • اجاق گاز: ۱۵ سال
  • مایکرفر: ۹ سال
  • یخچال فریز ساید بای ساید: ۱۳ سال

از بهترین ویژگی‌های نمایندگی لوازم خانگی اسنوا استفاده از پرسنل حرفه‌ای است. در تمام نمایندگی‌های لوازم خانگی اسنوا، بهترین تعمیرکاران مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزهستند.

احتمالا به این موضوع پی برده‌اید که طول عمر لوازم خانگی، به نحوه استفاده از آنها ارتباط مستقیم دارد. به عنوان مثال ماشین لباسشویی یک خانه یک نفره، بیشتر از یک ماشین لباسشویی یک خانواده چند نفره کار می‌کند. این موضوع هم به اصل بودن کالا بر می‌گردد. اگر کالای شما اصل باشد. احتمالا تا سالیان سال، نیازی به تعمیرات لوازم خانگی نخواهید داشت.

Snowa banner - تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج – Snowa

اصل بودن کالا را چطور تشخیص دهیم؟

بهترین راه حل برای رسیدن به کالای اصل، خرید از نمایندگی است. افراد بسیاری، لوازم دسته دوم را تعمیر کرده، بر روی آن نام یک برند را چسبانده و آن را به عنوان کالای جدید می‌فروشند. با خرید از نمایندگی لوازم خانگی در کرج، از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنید.

ویژگی مثبت نمایندگی، داشتن کالای اصل است؟

از دیگر ویژگی‌های نمایندگی، جور بودن جنس است. به عنوان مثال شما برای خرید یک دستگاه تلویزیون، باید تمام اینترنت را زیر و رو کرده، چندین مدل را باهم مقایسه کنید. یا برای چندین روز متوالی در بازار بچرخید تا تلویزیون‌ها را باهم مقایسه کنید. اما خرید از نمایندگی این دردسرها را ندارد. مراکز نمایندگی، تمام اجناس را موجود دارند.

انواع مختلف، سایزهای مختلف، قیمت‌های مختلف، که همگی بایکدگر متناسب هستند. با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج  می‌توانید از خدماتی همچون تعمیر در محل استفاده کنید. مرکز تعمیرات اسنوا در کرج، برای محصولات اسنوا، خدمات حضوری در محل را نیز ارائه می‌دهد.

آیا تعمیر لوازم خانگی، در شهرهای کوچکتر ارزشش را دارد؟

همانطور که پیش از این گفته شد، اگر هزینه تعمیر بیش از ۵۰% قیمت دستگاه جدید باشد، باید دستگاه را تعویض نمود. این قانون در شهرهای کوچک مانند کرج هم کاربرد دارد. اگر در کرج زندگی می‌کنید، می‌توایند با مراجعه به نمایندگی لوازم خانگی اسنوا در کرج با کد نمایندگی ۱۱۰۷۰۹۶ از خدماتی مانند، تعمیرات در کرج، با نازلترین قیمت و گارانتی تعمیر هم استفاده کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش شد، سوالاتی که بیشترین تعداد را در میان مصرف کنندگان لوازم خانگی دارند، پاسخ داده شود. فروشندگان و تعمیرکنندگان غیر مجاز، با خواندن این مقاله، به این موضوع پی برده‌اند، که خرید از نمایندگی اصلا به نفع آنها نیست. چرا که اگر کسی از نمایندگی اصلی خرید کند، دیگر به فروشندگان و تعمیرکنندگان غیر مجاز اعتماد نخواهد کرد.

تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج

شما می‌توانید، با تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج ، با کد نمایندگی ۱۱۰۷۰۹۶ تمام سوالات خود را بپرسید. نمایندگی لوازم خانگی اسنوا، همیشه از پرسنل حرفه‌ای‌ استفاده می‌کند. می‌توانید با مراجعه حضوری، از پرسنل اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

tamiarat - تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج – Snowa

درخواست آنلاین تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج

فرم درخواست تعمیرات را با دقت تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
  • -- نوع خدمات --
  • نصب
  • تعمیر
  • سرویس دوره ای
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
Rate this page