aeg 1 - تعمیرات لوازم خانگی آاگ در کرج - AEG
Aeg history - تعمیرات لوازم خانگی آاگ در کرج - AEG

تاریخچه لوازم خانگی آاگ – AEG

آ.ا.گ (AEG) مخخف آلمانی کلمات (Allgemeine Elektrizitäts Gesellschaft) یا همان (General Electricity Company) می باشد که به معنای” شرکت برق همگانی ” است، و یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات الکتریکی در دنیا می باشد و در سال ۱۸۸۳ توسط یک فرد آلمانی به نام “امیل راتناو” با خرید امتیاز ثبت چند اختراع از توماس ادیسون در برلین آلمان تاسیس شد.

در طول این سال های شرکت AEG فراز و نشیب های بسیاری را از سر گذرانده است . و از تولید وتجهیزات برقی شامل لامپ و موتور و ژنراتور گرفته تا بازار اتومبیل و هواپیما و تجهیزات برقی راه آهن.

امروزه لوازم خانگی ( لباسشویی ، ظرفشویی ، یخچال فریزر ، ساید بای ساید و غیره )  برند AEG  با همین عنوان و تحت لیسانس و مدیریت گروه تجاری الکترولوکس به فعالیت اش در کشور ایتالیا ادامه می دهد .

تعمیرات لوازم خانگی آاگ در کرج

تنها مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در کرج در زمینه : تعمیرات ساید بای ساید – تعمیرات یخچال ، تعمیرات لباسشویی و تعمیرات ماشین ظرفشویی ، فر ، ماکروفر و … می باشد که مشتریان محترم می توانید با حداقل هزینه از بهترین سرویس ها و خدمات نمایندگی آاگ  درسطح استان البرز از آن بهره مند شوند.

سرویس دهی سریع و ارائه خدمات درمحل، بهره وری از تکنسینهای روز دنیا و تکنسینهای دوره دیده و حرفه ای تیم ایران آرکا سرویس سبب شده که شما  در هر زمان و هر مکان نیاز به تعمیر لوازم خانگی آاگ خود را داشته باشید، فقط کافی است با تیم ایران آرکا سرویس تماس بگیرد و یا با مراجعه به سایت ایران آرکا سرویس پیام خود را ثبت کنید

 

آاگ کدام لوازم خانگی را تولید می‌کند؟

با توجه به اینکه AEG یک برند تجهیزات الکتریکی است دامنه‌ی فعالیت آن تنها محدود به لوازم خانگی برقی نیست. بلکه اکثر لوازم برقی و تجهیزات صنعتی را تولید می‌کند. اما این لوازم خانگی جزو پراستفاده‌ترین محصولات این کمپانی هستند.

• انواع ماشین لباسشویی: از مدل‌های مینی‌واش برای کودکان گرفته تا لباسشویی‌های فوق‌پیشرفته
• اجاق و مایکروویو
• انواع کتری، توستر نان، مخلوط کن و چرخ گوشت
• کولر گازی در مدل‌های مختلف ایستاده، دیواری و سقفی
• جاروبرقی در ابعاد و اندازه‌های مختلف
• ماشین ظرفشویی
• انواع یخچال ساید بای ساید و معمولی

این لوازم خانگی از نظر استانداردهای جهانی کاملا مطمئن و ایده‌آل هستند. هر چند مانند تمام وسایل برقی ممکن است به دلیل نوسانات برق، آب‌رفتگی و مواردی از این دست دچار مشکلاتی شوند که باید حتما تعمیر شوند.

service iranarka aeg - تعمیرات لوازم خانگی آاگ در کرج - AEG

تعمیرات تخصصی لوازم AEG شامل چه مواردی است؟

هر دستگاهی تعمیرات خاص خودش را دارد. مطمئنا یک تعمیرکار لباسشویی نمی‌تواند کار تعمیر جاروبرقی را با کیفیت بالا انجام دهد. چون هم از نظر مکانیزم و کارکرد با هم متفاوتند و هم سیستم‌ها و مکانیزم‌های به‌کاررفته در این دستگاه‌ها تفاوت‌های زیادی با هم دارند. اما به طور کلی تعمیر دستگاه‌ها به صورت تخصصی این مراحل را در بر می‌گیرد:

  • تست قسمت‌های مختلف دستگاه با دستگاه‌ها و تجهیزات موردنیاز برای عیب‌یابی قسمت موردنظر
  • بررسی قسمت‌های آسیب‌دیده دستگاه و تعیین میزان آسیب (در صورتی که قطعه آسیب کلی دیده باشد باید تعویض شود. اما اگر این آسیب جزئی باشد خود قطعه تعمیر می‌شود و نیازی به هزینه‌ی اضافی نیست.)
  • راه‌اندازی و تست دستگاه بعد از تعمیر و اطمینان از عملکرد دستگاه

این سه مرحله نه‌تنها برای دستگاه‌های آاگ بلکه برای تمام لوازم خانگی انجام می‌شوند. یک تعمیرکار تخصصی لوازم خانگی باید تمام این مراحل را در حضور شما انجام دهد و نکات لازم را به شما بگوید تا اگر در ادامه مشکلات جزئی پیش بیاید خودتان بتوانید آن را حل و فصل کنید.

تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی آاگ در کرج

تکنسین ها آاگ ایران آرکا سرویس همیشه در حال آموزش و به روز نگه داشتن اطلاعات خود می باشد تا همگام با پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولید لوازم خانگی و برقی بتوانند خدمات حرفه ای به مشتریان خود ارائه دهند. چرا که امروزه به دلیل زندگی پر مشغله مردم و استفاده از وسایل برقی جدید که از حساسیت بالایی برخوردارند امکان دارد به دلیل نواسانات برق به موتور و دیگر قسمتهای این وسایل آسیب برسد.

درنتیجه نمایندگی آآگ ایران آرکا سرویس توانسته با بکارگیری جدیدترین روش های روز دنیا و با شناخت دقیق قطعات لازم مربوط به برند آآگ شامل ساید بای ساید آاگ/ یخچال و فریز آآگ / جاروبرقی آآگ / لباسشویی آاگ / ماشین ظرفشویی آآگ ، مشکلات دستگاههای آآگ را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت حل نماید همچنین تعرفه های هزینه دریافتی طبق عرف و نرخ اتحادیه بوده چرا که این مجموعه دارای مجوز از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی کرج میباشد و خیال شما را از تعمیرات و خدمات پس از فروش آن راحت می کند و در صورت انجام هر گونه خدماتی بر روی دستگاه هزینه آن طبق فاکتور خرید به مشتری داده می شود.

چرا خدمات مرکزی البرز ( ایران آرکا سرویس )؟

با ورود وسایل برقی متناسب با نیازهای خانواده ها گامی موثر در سرعت بخشیدن به زندگی بشر ایجاد شده ولی متاسفانه اینگونه  وسایل  از حساسیت های بالایی برخوردارند و با کوچک ترین مشکل در مدار آنها از کار می افتند.

در صورت بروز مشکل در دستگاههای خود نگران نباشید کافی است با خدمات مرکزی آآگ ایران آرکا سرویس تماس بگیرد تا در کوتاه ترین زمان در محل شما حاضر شوند  و با بکارگیری تجهیزات حرفه ای عیب یابی انجام شده و تا انجا که ممکن است سعی در حل مشکل در همان محل است. حال به دلیل مشکلات جدی تر ممکن است دستگاه به کارگاه حمل شود و بعد از رفع عیب دوباره دستگاه به محل اولیه برگردانده می شود و در تمامی این مدت شما می توانید از مراحل کار مطلع باشید.

استفاده از قطعات اصل و اورجینال

اگر از لوازم خانگی یک برند معتبر مانند آاگ استفاده می‌کنید می‌دانید که در صورت تعمیر حتما باید از لوازم جانبی و قطعات اصل و اورجینال استفاده کنید. قطعات تقلبی و یا کپی چند مشکل اساسی دارند. اول اینکه ابعاد و اندازه‌های آن‌ها با ابعاد دستگاه همخوانی ندارد. یعنی در یک دستگاه مانند لباسشویی امکان نشتی وجود دارد. یا ممکن است جاروبرقی با مشکل کمبود فشار مواجه شود.

دوم اینکه قطعات غیراورجینال عمر مفید کمی دارند. ممکن است بعد از مدتی که از آن استفاده می‌کنید مجددا خراب شوند و مجبور می‌شوید دوباره هزینه‌ای را برای تعمیر دستگاه بپردازید.

در حالی که اگر از قطعات اصل و مخصوص خود برند استفاده کنید دستگاه مجددا مثل روز اولش کار می‌کند و شما بابت عملکرد صحیح دستگاه نگران نخواهید بود

tamiarat - تعمیرات لوازم خانگی آاگ در کرج - AEG

درخواست آنلاین تعمیرات لوازم خانگی آاگ در کرج

فرم درخواست تعمیرات را با دقت تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
تکمیل این فیلد الزامی می باشد.
  • -- نوع خدمات --
  • نصب
  • تعمیر
  • سرویس دوره ای
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
لطفا یک گزینه را انتخاب کنید
AEG repair Karaj 1024x427 - تعمیرات لوازم خانگی آاگ در کرج - AEG

بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در کرج کدام است؟

اگر در استان البرز و مخصوصا کرج هستید احتمالا با مشکل پیدا کردن تعمیرکار متخصص دستگاه‌های آ ا گ مواجه هستید. چرا که پیدا کردن یک تکنسین متخصص که کار اصلی‌اش تعمیر این نوع دستگاه‌ها باشد سخت است.

از طرفی پیدا کردن قطعات این دستگاه‌ها در کرج هم کار آسانی نیست. اما نگران نباشید. ایران آرکا سرویس تمام خدمات مربوط به تعمیرات لوازم خانگی آاگ در کرج را به صورت تضمینی برای شما انجام می‌دهد.

چرا خدمات مرکزی البرز ( ایران آرکا سرویس )

• تکنسین‌های متخصص به صورت تمام وقت در مجموعه حضور دارند. این تکنسین‌ها تعمیرات را به صورت تخصصی انجام می‌دهند و با سال‌ها تجربه بهترین کیفیت را برای شما عرضه می‌کنند.

• ایران آرکا سرویس نمایندگی آاگ در ایران است. یعنی هم لوازم خانگی و هم قطعات آن‌ها به طور مستقیم از کارخانه تامین می‌شوند و تمام قطعاتی که روی دستگاه‌ها نصب می‌شوند کاملا اورجینال هستند.

• قیمت تعمیرات در کرج مطابق با نرخ اتحادیه است. قیمت‌هایی کاملا متناسب و متعادل با نوع تعمیراتی که انتظار دارید را پرداخت خواهید کرد. البته تخفیف‌های مقطعی هم برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود که هزینه‌های تعمیرات شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در کرج

می‌توانید همین الان به صورت آنلاین و یا تلفنی درخواست خودتان را ثبت کنید تا تکنسین‌های مجموعه در کمترین زمان ممکن در منزل و یا محل کار شما حاضر شوند و تعمیرات دستگاه‌ها را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام دهند.

Rate this page